Informatie over cookies

Onze website, Onlinetuinwarenhuis.nl, maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Onlinetuinwarenhuis.nl gebruikt functionele cookies om het gedrag van websitebezoekers na te gaan en de website aan de hand van deze gegevens te verbeteren. Daarnaast plaatsen derden marketing cookies om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Met het plaatsen van marketing cookies worden persoonsgegevens verwerkt. Je geeft toestemming voor deze verwerking wanneer je hieronder een vinkje plaatst. Wil je niet alle cookies accepteren? Dan kan je dit op ieder moment aanpassen in de instellingen.
Lees voor meer informatie onze privacy- en cookieverklaring.

Technische cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Doorgaan naar de website

Vraag en Antwoord

Bestellen:

Kan ik alleen via de website bestellen?
Bij ons is het mogelijk om op diverse manieren te bestellen, u kunt uw bestelling plaatsen via onze website, per email of per telefoon. Indien u per email of telefoon besteld ontvangen wij graag uw naam, adresgegevens, uw telefoonnummer en de bestelling.

Moet ik altijd een account aanmaken?
Nee, u kunt bij ons ook bestellen zonder account indien u via onze website besteld. Alle updates over uw bestelling worden ook per email naar u verzonden.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Wij houden u per email op de hoogte van de status van uw bestelling, bij iedere wijziging krijgt u bericht van ons. Indien u een account heeft kunt u uw bestelling ook volgende via ons systeem.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Dit is mogelijk totdat uw bestelling is ingepland voor levering, dit kan in de praktijk al een dag na het plaatsen van uw bestelling zijn.

Welke eenheid geef ik door bij het bestellen van bestrating?
Bij het bestellen van bestrating kunt u het gewenste aantal vierkante meters invoeren in het hiervoor bestemde veld, dit is met blauwe letters aangegeven. Onze omrekenmodule zorgt ervoor dat het gewenste aantal vierkante meters automatisch wordt afgerond op volle besteleenheden op de pallet.

Levering:

Hoe lang is de levertijd?
Bestellingen met sierbestrating, natuursteen, keramiek en bijbehorende producten van Excluton worden altijd binnen 8 werkdagen bij u geleverd. De overige bestratingsmaterialen worden binnen 6 werkdagen geleverd. (indien deze op voorraad zijn bij onze leveranciers)

Kan ik mijn bestelling later laten leveren of op afroep?
Dit is mogelijk, u kunt de gewenste week bij uw bestelling als opmerking plaatsen of per email of telefoon aan ons doorgeven, wij zorgen er dan voor dat uw bestelling in de gewenste week wordt geleverd

Kan ik zelf een leverdag bepalen?
Helaas is dit niet mogelijk, bestellingen met bestrating worden rechtstreeks door de fabrikant geleverd en wij zijn afhankelijk van hun planning

Weet ik van te voren wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
U krijgt altijd van te voren bericht over de leverdag, dit gaat per email of telefonisch.

Waar wordt er gelost en hoe groot is de vrachtwagen waarmee wordt bezorgd?
Wij streven er altijd naar om uw bestelling te leveren op de gewenste plaats, dit is altijd ter beoordeling van de aanwezige chauffeur. De vrachtwagen die bestellingen met bestrating levert is circa 16 meter lang, voor tuinhout worden er kleine vrachtwagens gebruikt met meeneemheftruck. Indien er niet op de gewenste afleverplaats kan worden gelost dan zal er zo dichtbij mogelijk worden gelost. Het mee retour nemen van een bestelling is niet mogelijk.

Kan ik bij jullie ook artikelen afhalen?
Bij onze winkel met showroom en opslag kunt u uw bestelling of gewenst product afhalen. Graag altijd van te voren informeren of het product op voorraad is want wij hebben niet alle producten standaard op voorraad.

Betaling en geldzaken:

Op welke manieren kan ik betalen?
Het is mogelijk om op verschillende manieren te betalen.
- Via onze website kunt u afrekenen met IDEAL.
- U kunt een overboeking doen per bank wanneer u bestelt via email of telefoon.
- Het is mogelijk om contant af te rekenen wanneer u producten afhaalt bij onze opslag, dit geldt alleen voor artikelen die wij op voorraad hebben.

Hoe snel wordt mijn bestelling in behandeling genomen na mijn betaling?
Indien u via onze website bestelt en betaalt met IDEAL hebben wij direct uw betaling ontvangen, uw bestelling zal dan gelijk worden verwerkt. Een betaling met een overboeking kan één dag tot twee dagen duren.

Hoe kan ik betalen vanuit België?
Het is niet mogelijk om vanuit België een bestelling af te ronden via onze website, dit komt doordat de bezorgkosten hiervoor altijd op aanvraag zijn. Betaling gaat altijd via een overboeking nadat u onze factuur per email heeft ontvangen.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Wij vragen altijd uw gehele betaling voor levering en voordat uw bestelling in behandeling wordt genomen.

Kan ik afrekenen bij de chauffeur?
Dit is niet mogelijk doordat wij werken met externe transporteurs of levering rechtstreeks af fabriek. De chauffeur die de materialen komt bezorgen is geen onderdeel van ons bedrijf en kan geen geld aannemen.

Zit uw vraag er niet tussen?
Onze klantenservice staat altijd telefonisch voor u klaar om deze te beantwoorden, mailen mag natuurlijk ook naar info@onlinetuinwarenhuis.nl.